Meer rendement uit jouw website halen?
Een audit biedt inzicht in de huidige prestaties en toont kansen die er liggen voor optimalisatie en procesverbetering. Zorg voor een goede start en strategisch fundament!
Met een conversie optimalisatie traject meer rendement halen uit je digitale marketing. Gericht op het verhogen van de conversie, verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid en het opnemen van het proces binnen de organisatie.
Vergroot de kennis in de organisatie middels trainingen en workshops op het gebied van digitale marketing, usability & conversie, data (GA4), onderzoeksmethodes en verschillende tools.
Ik ben Martijn Takens, oprichter van CRO Lab, en help organisaties hun digitale platforms zoals websites en bedrijfsprocessen te optimaliseren. CRO Lab is gespecialiseerd in het verhogen van conversieratio's en het verbeteren van de gebruikerservaring (UX), met als doel het rendement te verhogen. We betrekken medewerkers en afdelingen actief in het CRO-traject door middel van consultancy en trainingen, zodat het hele team wordt meegenomen in elke stap van het proces.
Met meer dan 15 jaar ervaring beschikt CRO Lab over diepgaande expertise in samenwerking met klanten, teams en disciplines zoals campagnes, e-mailmarketing en zoekmachine optimalisatie (SEO). CRO Lab is actief in diverse sectoren, zowel B2B als B2C, waaronder cultuur, retail, zorg en financiële dienstverlening.
Ben je op zoek naar een ervaren partner voor het optimaliseren van je conversie en gebruikerservaring? Ontdek wat CRO Lab voor jouw organisatie kan betekenen!
Heb je vragen of wil je meer weten over een optimalisatietraject of trainingen op maat van CRO Lab? Neem vandaag nog contact met op:
📧 info@cro-lab.nl
📞 06 - 185 168 13
Of vul het contactformulier in en ontdek hoe CRO Lab jouw organisatie kan helpen met het verhogen van conversies en verbeteren van de gebruikerservaring!
➡️Wil je CRO Lab volgen? Maak dan een connectie via LinkedIN.